بحث هذه المدونة الإلكترونية

الأربعاء، 8 أبريل 2015

قالوا على اخوانى

وقالوا على اخوانى
وكل الشعب اخوانى
ومش كدبه
م انا اللى بصلى
فى الجامع
وانا اللى بغنى
فى الشارع
وانا اللى ضحكت
فى المسرح
وبتخانق على الكورة
تقولى الكورة اوفسايد
اقولك عين ابوك حوله
انا جارى عادل يسطا
اشوفه الصبح
ع البسطا
يقولى صباح
شريف يا اسطا
واقوله يا سيدى
احلى صباح
يشوف الوالدة فى الشارع
يغمى عنيه
يقولها يمه ناقصك ايه
تقوله يا ابنى مستوره
الهى يا ابنى يحفظكم
ويستركم ما يحوجكم
الهى يا رب تتهنى
واشوفك يا بنى فى الجنه
وينجح كل اولادك
اخوك منصور اهو راجع
وصوته هل فى الشارع
صباح الورد ياغاليه
صباح نادى على عيونك
تقولى باركت لصحابك
اقولها مين
تقولى الليله عيد جارك
م ترجع قبل ما تبارك
د طول عمر الولد سباق
م انا المتربى على ايدك
وعارفانى
انا اللى كنست له الشارع
فى يوم فرحه
وانا اللى بكيت
على امه
وانا اللى حضرت
قداسه
وانا المحسوب
على ناسه
انا اللى فى ضهرة بأتحامى

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق